Bingkisan Hati Buat Tetamu

Assalamualaikum, telah lama saya berhasrat untuk menulis blog ini. Akhirnya saya berjaya melaksanakan hajat di hati. Inn Shaa Allah, akan saya kongsikan ilmu yang ada serta aktiviti keluarga saya disini. Kepada anda di luar sana bolehlah mencuba resepi yang saya kongsikan disini. Jangan lupa juga memberi komen yang membina untuk menambah baik blog ini serta berkongsi ilmu yang ada. Semoga berpuashati ye..........

Sesungguhnya yang buruk itu datang dari diri kita sendiri. Yang baik datangnya dari Allah.

Jumaat, 3 Mei 2013

KURSUS FROZEN FOOD PADA 30 APRIL 2013

Cream Puff

Roti Canai

Donat & Sosej Roll

Gendang Kasturi

Di antara peserta yang hadir.

Menerima lawatan YB Jais Sarday dan isteri serta Perkasa....maklumlah nak mengundi kan...

Sempat u bergambar dengan YB gitu....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan